Kokouspalvelukoordinaattori

Kokouspalvelukoordinaattori

Julkaisupäivä

8.5.2024

Viimeinen hakupäivä

19.5.2024

Työsuhteen tyyppi

Kokoaikainen

Työsuhteen kesto

Toistaiseksi voimassa oleva, Määräaikainen

Yrityksen verkkosivut

https://www.castren.fi/fi/

Yhteyshenkilö

Salla Jortikka

puhelinnumero

+358 40 922 5711

Sähköpostiosoite

salla.jortikka@castren.fi

  • Hakemus sulkeutunut

Castrén & Snellman

Tutustu työnantajaan

Onko sinulla rohkeutta, kipinää ja tahtoa toteuttaa korkeatasoisia kokouspalveluja? Oletko tiimipelaaja ja innostava työkaveri? Tule meille kokouspalvelukoordinaattoriksi!

Castrén & Snellman on kasvava kansainvälinen asianajotoimisto. Pitkäjänteisen työmme ansiosta olemme vaativien asianajopalveluiden edelläkävijä niin yritysjärjestelyissä, riidanratkaisussa kuin kaikilla muillakin liikejuridiikan aloilla. Erottuvan reseptimme aineksia ovat mutkattomuus, aito yhteistyö ja perinteemme ylittää odotukset.

Sytytä urallesi kipinä Cassulla

Haemme kahta kokoaikaista (37,5 h/viikko) kokouspalvelukoordinaattoria. Toinen tehtävistä on vakituinen ja toinen määräaikainen ja noin vuoden mittainen perhevapaan sijaisuus. Tehtävien työaika sijoittuu arkipäiviin ja tyypillisimmin kello 7.30-18.30 väliseen aikaan sovittujen työvuorojen mukaisesti. Toivomme tehtäviin valituilta joustavuutta työvuorojen suhteen. Molemmat tehtävistä alkavat sopivien henkilöiden löydyttyä.

Castrén & Snellmanilla saat olla oma, persoonallinen itsesi ja pääset osaksi yhteisöä, jota sitoo yhteen tekemisen palo. Laitamme itsemme rohkeasti likoon asiakkaan ja tiimin puolesta. Kannustamme työntekijöitämme jatkuvaan oppimiseen ja kehitymme yhteisönä toisiamme tukien.

Kokouspalvelukoordinaattorina

  • Yhdessä kokouspalvelutiimin ja toisen kokouspalvelukoordinaattorin kanssa vastaat onnistuneista vierailukokemuksista toimistollamme.
  • Hoidat aulapalvelua ja varmistat asiakkaidemme neuvottelujen onnistumisen muun muassa kokoustekniikan avulla.
  • Vastaat kokoustarjoiluista sekä eri kokoisten asiakastapahtumien suunnittelusta ja toteuttamisesta.
  • Toimit tiiviissä yhteistyössä henkilöstömme, catering-yhteistyökumppaneidemme ja päivittäistavaroiden toimittajien kanssa. Vastaat tapahtumien tarjoiluista ja mahdollisista tilauksista ja henkilöstön riittävyydestä tapahtumien toteutukseen.
  • Lisäksi ohjaat ja tuet catering-assistenttejamme heidän työssään.
  • Jaat vastuut ja tehtävät toisen kokouspalvelukoordinaattorimme kanssa.

Mitä toivomme sinulta?

  • Mutkatonta asiakaspalveluasennetta ja halua toteuttaa erittäin laadukasta kokouspalvelua.
  • Tiimityötaitoja, vastuuntuntoisuutta ja paineensietokykyä kiireisissäkin tilanteissa. Työtehtävät vaativat tarkkuutta, ongelmanratkaisukykyä ja hyviä asiakaspalvelutaitoja.
  • Useamman vuoden kokemusta kokouspalveluiden tuottamisesta, aulapalvelusta tai ravintolatyöstä.
  • Suomen ja englannin kielten hyvää taitoa.
  • Lisäksi hyvät tietotekniset valmiudet helpottavat selviytymistä monipuolisissa tehtävissäsi.

    Ennen kaikkea arvostamme sitä, mitä tuot omana itsenäsi työyhteisöömme.

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle monipuoliset työtehtävät ja paikan, jossa pääset luomaan ja kehittämään korkeatasoisia kokouspalveluita. Ympärillesi saat laajan yhteisön asiantuntevia ja työstään innostuneita kollegoita.

Meitä vie eteenpäin kipinä tarjota Suomen parasta asianajopalvelua ja olla alamme paras työpaikka. Huolehdimme työntekijöidemme kehittymisestä ja hyvinvoinnista tarjoamalla runsaasti mahdollisuuksia ammatillisen osaamisen kehittämiseen. Lisäksi tarjoamme kattavat työsuhde-edut. Haluamme myös huolehtia työn ja muun elämän tasapainosta.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si meille nettisivujemme kautta viimeistään 19.5.2024.

Lisätietoja tehtävästä, Castrén & Snellmanista työnantajana ja hausta saat HR Business Partner Salla Jortikalta (+358 40 922 5711, salla.jortikka@castren.fi) tai kokouspalvelupäälliköltämme Paula Haliselta (+358 40 048 8925 , paula.halinen@castren.fi)

Näin haku etenee

Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja kutsumme hakudokumenttien perusteella osan hakijoista henkilökohtaiseen haastatteluun toimistollemme. Jätäthän siis hakemuksesi ja CV:si rekrytointijärjestelmämme kautta mahdollisimman pian. Evästeasetukset saattavat vaikuttaa hakulomakkeen aukeamiseen. Mikäli hakulomake ei aukea, voit kokeilla avata lomakkeen englanninkielisen nettisivun kautta. Kielivalinnan voit tehdä sivun oikeasta yläkulmasta. Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä haun yhteyshenkilöön. Olemme yhteydessä kaikkiin hakijoihin viimeistään 22.5.

Uskomme, että tyytyväiset työntekijät takaavat tyytyväiset asiakkaat. Teemme aktiivisesti töitä monimuotoisemman työelämän rakentamiseksi ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi emmekä hyväksy syrjintää tai häirintää missään muodossa. Meillä saat olla oma itsesi. Toivomme hakijoiksi eri ikäisiä ja eri sukupuolia olevia henkilöitä sekä erilaisiin kieli-, kulttuuri- tai muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä.